Αναβαθμίστε το ξενοδοχείο σας και κερδίστε πελάτες & εντυπώσεις
Γεννημένη από τις λέξεις «φιλώ» που σημαίνει αγαπώ και ξένος, η «φιλοξενία», έννοια βαθιά ριζωμένη στα ιδεώδη και τις ηθικές αρετές των αρχαίων Ελλήνων, εξακολουθεί σήμερα να αποτυπώνεται στο DNA των σύγχρονων επιχειρηματιών που δραστηριοποιούνται στον τουριστικό κλάδο. Μπορεί όμως ο δρόμος προς την επιτυχία να είναι στρωμένος μόνο με την αγνή προσήλωση στους άγραφους κανόνες που διέπουν αυτή την λέξη; Οι απαιτήσεις της αγοράς και των επισκεπτών είναι μεγάλες. Οι παγκόσμιες τάσεις τρέχουν κι ο ανταγωνισμός μεγαλώνει συνεχώς.
Σήμερα περισσότερο από ποτέ αξίζει να μοιραστούμε μαζί σας μερικές έξυπνες ιδέες και λύσεις για να βάλετε την έννοια της φιλοξενίας σε φρέσκες και σύγχρονες φόρμες.
Ήρθε η ώρα να εναρμονιστούμε όλοι μας με το νέο αγοραστικό κύμα στοχεύοντας στην μεγαλύτερη δυνατή επιτυχία!
Εξοικειωθείτε με τα νέα ψηφιακά εργαλεία
Σε μία εποχή που επιτάσσει ολοένα και πιο πιεστικά την εύρεση ψηφιακών διεξόδων, λογισμικά συστήματα όπως το CRS και το CRM, περνούν τον Έλληνα ξενοδόχο σε ένα δυναμικό μέλλον. Μέσα από την τεχνολογία ενός κεντρικού συστήματος κρατήσεων, η διαχείριση και η οργάνωση της διαθεσιμότητας ενός ξενοδοχείου γίνεται πλέον παιχνιδάκι. Το ίδιο ισχύει και για το άνοιγμα, το κλείσιμο ή την επεξεργασία των κρατήσεων. Παράλληλα με την χρήση αυτών των συστημάτων, το ξενοδοχείο μπορεί να παρακολουθεί και να διαχειρίζεται τις σχέσεις του με τους πελάτες του, να συλλέγει πληροφορίες για αυτούς και να τις αποθηκεύει σε μία ενιαία βάση δεδομένων.
Όλη αυτή η πληροφόρηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την βελτίωση της εμπειρίας των πελατών αλλά και του πλάνου προβολής της επιχείρησης. Τα αποτελέσματα είναι ακόμα πιο θεαματικά όταν συνδεθούν αυτά τα λογισμικά με τις metasearch πλατφόρμες (Trivago, Booking, TripAdvisor κλπ.) που προσελκύουν απ’ ευθείας μεγάλο αριθμό κρατήσεων.
Τα δωμάτια αγαπούν τις νέες τεχνολογίες
Η εναρμόνιση ενός ξενοδοχείου με την σύγχρονη ψηφιακή πραγματικότητα πρέπει να γίνεται αντιληπτή από τον πελάτη από τη στιγμή που θα κάνει διαδικτυακά την κράτησή του έως και όταν φτάσει στην πόρτα του δωματίου του κι ακόμη πιο μετά. Μία ευχάριστη έκπληξη, ένα μοναδικό καλωσόρισμα μπορεί να είναι η τεχνολογία του «έξυπνου κλειδιού» που επιτρέπει στον πελάτη να ανοίγει την πόρτα του δωματίου του με ένα απλό χτύπημα στην οθόνη του κινητού του! Εξίσου ξεχωριστό αλλά κι εξυπηρετικό είναι ένα tablet στα δωμάτια. Οι ταξιδιώτες μπορούν να υποβάλλουν το αίτημά τους απ’ ευθείας στο αρμόδιο τμήμα του ξενοδοχείου, εύκολα και γρήγορα, να ενημερωθούν για προωθητικές ενέργειες του ξενοδοχείου, να εξοφλήσουν τις οφειλές τους ή/και να ενημερωθούν για τα αξιοθέατα και τα events της πόλης που έχουν επισκεφθεί.
Επενδύστε στο προσωπικό σας
Οι ευγενικοί, εκπαιδευμένοι και κυρίως διακριτικοί υπάλληλοι που γνωρίζουν πότε και πώς θα επικοινωνήσουν με τον πελάτη του ξενοδοχείου δεν μπορεί παρά να κερδίσουν την εμπιστοσύνη αλλά και τις εντυπώσεις των ανθρώπων που εξυπηρετούν. Γι’ αυτό λοιπόν, η σωστή επιλογή του προσωπικού είναι το σημαντικότερο κλειδί επιτυχίας ενός χώρου φιλοξενίας. Μεγάλη προσοχή απαιτείται στους εργαζόμενους που βρίσκονται στην ρεσεψιόν γιατί είναι εκείνοι που έρχονται πρώτοι σε άμεση επαφή με τους πελάτες. Τα ταλέντα, τις δεξιότητες, τη γνώση των εργαζομένων θα πρέπει να τις αναγνωρίζουμε και φυσικά να τις ενισχύουμε από ειδικά σεμινάρια, workshops και συζητήσεις αξιολόγησης. Είναι σημαντικό οι εργαζόμενοι, ειδικά στον τουρισμό, να νιώθουν ικανοποιημένοι από τον τρόπο που αξιοποιούνται στην εργασία τους. Μόνο έτσι οι φιλοξενούμενοι θα απολαμβάνουν τη μέγιστη ικανοποιητική εμπειρία διαμονής αλλά και μία καλή επαφή κι επικοινωνία με το προσωπικό του ξενοδοχείου.
Ανανεώστε τα λευκά είδη στα υπνοδωμάτια
Το πρώτο που παρατηρεί και σίγουρα δοκιμάζει ένας επισκέπτης μπαίνοντας στο υπνοδωμάτιο του ξενοδοχείου του, είναι το κρεβάτι. Θέλει να είναι άνετο, μεγάλο, με απαλά και καθαρά σεντόνια, παπλωματοθήκη (αν είναι χειμώνας), μαξιλάρια και μαξιλαροθήκες, κι ένα ποιοτικό στρώμα που θα τον οδηγήσει στην αγκαλιά του Μορφέα. Έρευνες έχουν δείξει ότι ανώτερης ποιότητας λευκά είδη από μαλακά, 100% βαμβακερά υφάσματα όπως το Σεντόνι Kali Cotton 300TC, ή το Σεντόνι Coki Cotton Percale 200TC με τις αντίστοιχες Μαξιλαροθήκες, επηρεάζουν θετικά την τελική κρίση του πελάτη γιατί νιώθουν πως κάποιοι επιλέγουν τα καλύτερα για εκείνον κάνοντάς τον να νιώθει σαν το σπίτι του κι ακόμη καλύτερα! Στο ξενοδοχείο και γενικά στους χώρους φιλοξενίας σημαντικό ρόλο παίζει το υπέρλευκο λευκό! Ολόλευκα Σεντόνια, Παπλώματα, Παπλωματωθήκες και Μαξιλαροθήκες αποδεικνύουν τη μοντέρνα και κομψή πολυτέλεια, το στυλ και το γούστο σας και την καθαρότητα, αναβαθμίζοντας έτσι την συνολική εικόνα του δωματίου.
Το απόλυτο λευκό κυρίαρχος και στο μπάνιο
Εδώ η αναζήτηση των ειδών για το μπάνιο πρέπει να είναι απαιτητική και στοχευμένη, χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα και πειραματισμούς στην επιλογή μοτίβων. Η υπερίσχυση της μονοχρωμίας και δη του υπέρλευκου λευκού, θα σας βοηθήσει στη νέα εικόνα που θέλετε να δώσετε. Επιλέξτε έξτρα απορροφητικές, 100% βαμβακερές πετσέτες με διακριτικά ανάγλυφα σχέδια όπως οι Πετσέτες Gaia & Margarita ή χωρίς σχέδια όπως η Πετσέτα Clio. Ανανεώστε και τα μπουρνούζια σε υπέρλευκα βαμβακερά όπως το Μπουρνούζι Pique ή το Μπουρνούζι Terry, πετσετέ. Μικρές αλλά value for money κινήσεις που θα χαρίσουν απόλυτη ικανοποίηση στους επισκέπτες σας τονίζοντάς τους τη φιλόξενη στάση σας.
Δώστε άλλο αέρα στη σάλα του εστιατορίου σας
Εδώ, μερικές φορές η πρακτικότητα μπορεί να χρειαστεί να υποχωρήσει μπροστά στην ανάγκη για ανανέωση της σάλας του εστιατορίου σας. Επιλέξτε τα υφάσματα που θα χρησιμοποιήσετε βάσει του στυλ που θέλετε να δώσετε: Λιτό, cozy, εκκεντρικό ή μοντέρνο. Και στη σάλα του εστιατορίου η κυριαρχία του απόλυτου λευκού στα τραπεζομάντηλα, φαντάζει ως ιδανικός σύμμαχος στην μάχη των εντυπώσεων. Όταν μάλιστα προέρχονται από Polysatin ή 100% βαμβακερά υφάσματα, απαλά στην υφή και εξαιρετικά ανθεκτικά στα πλυσίματα (Frame), η φινέτσα και η chic πολυτέλεια, είναι μονόδρομος.
Υστερόγραφο
Η πανδημία θα υπαναχωρήσει, είναι το μόνο σίγουρο κι ο τουρισμός θα επιστρέψει στην πρότερη δυναμική του κατάσταση. Αυτό που πρέπει να φροντίσετε είναι να μην χαθεί λεπτό από το όραμά σας να προσφέρετε την καλύτερη φιλοξενία στους επισκέπτες σας με στόχο να μείνετε ανεξίτηλα χαραγμένοι στο μυαλό τους για τις θετικές αναμνήσεις που θα έχουν χτίσει κοντά σας.
Στην MK COKITEX φροντίζουμε για σας.
Δημιουργούμε με αγάπη κι από αγάπη.
Υπέρλευκα λευκά, αφράτα παπλώματα, μοναδικά σχέδια, απέριττη κομψή πολυτέλεια, καθαρότητα και φροντίδα είναι όλα όσα αναζητά ο πελάτης σας σε κάθε μικρή ή μεγαλύτερη παραμονή του στο ξενοδοχείο σας.
Ανακαλύψτε όλα όσα χρειάζεστε κι εξοπλίστε τους χώρους φιλοξενίας με την creme-de-la-creme για το υπνοδωμάτιο, το μπάνιο και το εστιατόριό σας. www.cokitex.gr
Αφήστε μια απάντηση