ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ: 3 ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΑΣ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ
Ο ξενοδοχειακός κλάδος είναι ένας από τους πιο ανταγωνιστικούς που υπάρχουν. Ένας ταξιδιώτης έχει στη διάθεσή του απεριόριστες επιλογές όταν αναζητά δωμάτιο σε μια μεγάλη πόλη ή σ’ έναν δημοφιλή προορισμό, είτε πρόκειται για επαγγελματικούς λόγους είτε γι’ αναψυχή.
Ως ξενοδόχος, είναι στο χέρι σας να διασφαλίσετε ότι το ξενοδοχείο σας θα είναι αυτό που θα τραβήξει την προσοχή των ταξιδιωτών. Το καλό μάρκετινγκ είναι ένας τρόπος για να τους προσελκύσετε μέσω προβολής και διαφήμισης, αλλά αν οι κριτικές σας από άλλους πελάτες δεν είναι κορυφαίες κι είναι απλά μέτριες ή κακές, οι επόμενοι πιθανοί επισκέπτες θα το σκεφτούν διπλά αν θα έρθουν.
Η εμπειρία των επισκεπτών και η κερδοφορία η δική σας είναι οι δύο μεγάλοι πυλώνες που ο ένας στηρίζει τον άλλο. Οι προτιμήσεις των ταξιδιωτών εξελίσσονται συνεχώς, ο κλάδος είναι σε συνεχή κίνηση προκειμένου να ικανοποιήσει τις ανάγκες τους, ενώ παράλληλα δεν πρέπει να ξεφύγει από το στόχο της κερδοφορίας.
Η Cokitex είναι δίπλα σας με πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας φροντίζοντας όλους εσάς τους πελάτες συνεργάτες μας προμηθεύοντάς σας με τον καλύτερο εξοπλισμό για τα δωμάτια, τα μπάνια, την πισίνα, το εστιατόριο. Ολόλευκα, αφράτα παπλώματα, παπλωματοθήκες, υπέρλευκα λευκά βαμβακερά σεντόνια, μαξιλαροθήκες, κουβέρτες, κουβερλί, προστατευτικά στρωμάτων και μαξιλαριών και μαξιλάρια για τα δωμάτια.
Πετσέτες, μπουρνούζια και πατάκια μπάνιου, ακόμη και τραπεζομάντηλα για το εστιατόριό σας. Όλα σε ποιότητες εξαιρετικές που αντέχουν στο χρόνο και τη φθορά με στόχο να ικανοποιούμε και τους δύο πυλώνες που συζητάμε εδώ: ικανοποίηση επισκεπτών και κερδοφορία δική σας.
Σήμερα εστιάζουμε στην εμπειρία που θα ζήσουν οι επισκέπτες σας αλλά για να είναι θετική δεν αρκούν μόνο τα καλύτερα υλικά αγαθά και ο ποιοτικός ιματισμός ξενοδοχείου.
Το προσωπικό που έχετε επιλέξει κι επιλέγετε πρέπει ν’ αντανακλά ιδιότητες που θα οδηγήσουν το κατάλυμά σας στο επόμενο επίπεδο. Φιλικότητα (χωρίς να περνάνε τα όρια) , φιλοξενία που ξεπερνά τα απολύτως δεδομένα και φυσικά η σωστή εκπαίδευση.
Φιλική στάση & διάθεση
Το να μπαίνετε σε ένα όμορφο και περιποιημένο ξενοδοχείο είναι ωραίο, αλλά το να μπαίνετε σε ένα καλό ξενοδοχείο με ελκυστικά, φωτεινά πρόσωπα είναι ακόμη πιο ωραίο. Πολυάριθμες μελέτες έχουν αποδείξει πόσο ισχυρό μπορεί να είναι ένα χαμόγελο προς τους άλλους ανθρώπους. Τα χαμογελαστά πρόσωπα όχι μόνο γίνονται αντιληπτά ως πιο ελκυστικά, αλλά φαίνονται πιο υγιή και πιο φιλικά. Ο άνθρωπος που δέχεται το χαμόγελο σκέφτεται: “Αυτό το άτομο είναι προσιτό”. Ο άνθρωπος που χαμογελά έχει τη δύναμη ν’ αλλάζει τη διάθεση σ’ εκείνους που τον / τη συναναστρέφονται.
Φανταστείτε ένα γεμάτο lobby με κουρασμένους ταξιδιώτες. Φανταστείτε τώρα ότι το προσωπικό που τους βοηθάει και τους κάνει check in είναι επίσης πολύ κουρασμένο, με την υπομονή τους να εξαντλείται κι όλο αυτό ν’ αποτυπώνεται στο πρόσωπό τους φθείροντάς το. Πόσο πιστεύετε ότι αυτό βοηθάει την κατάσταση και κάνει τους επισκέπτες να νιώθουν άνετα και χαλαρά;
Φανταστείτε όμως την ίδια συνθήκη και κατάσταση, αλλά αυτή τη φορά το προσωπικό του ξενοδοχείου να είναι ευχάριστο, υπομονετικό, εξυπηρετικό και, ακόμη πιο σημαντικό, γεμάτο κατανόηση. Είναι σίγουρο πως η αλλαγή της συνθήκης των εργαζομένων θα κάνει μεγάλη διαφορά όχι μόνο στους ταξιδιώτες που θα τους ηρεμήσει αλλά και στους ίδιους τους εργαζόμενους που το έργο τους θα κυλήσει πιο ομαλά.
Τέλος, μην ξεχνάτε – τα χαμόγελα είναι μεταδοτικά. Αυτό είναι τόσο σημαντικό για το προσωπικό σας όσο και για τους επισκέπτες σας. Όταν το προσωπικό σας βλέπει τους συναδέλφους του να χαμογελούν, αυτό το κάνει να αισθάνεται χαρούμενο και σίγουρο.
Βήματα πέρα από τις προσδοκίες του επισκέπτη
Όλοι μας έχουμε λάβει υπηρεσίες κατά τις οποίες ο εργαζόμενος δεν ήθελε καν να είναι εκεί και δεν έδειχνε κανένα ενδιαφέρον να μας εξυπηρετήσει. Μπορεί να ακούσαμε ν΄ αναστενάζει για να μας δώσει να καταλάβουμε πόσο έξω από τα νερά του/της ήταν. Δεν είχε καμμιά οπτική επαφή επειδή το μυαλό του/της ήταν στο πόσο άσχημα περνούσε η μέρα στην εργασία. Θυμάστε πως νιώσατε; Σαν ένα ενοχλητικό βάρος, σωστά; Μην αφήσετε λοιπόν να είναι αυτή η αντιμετώπιση του προσωπικού σας.
Όταν ένας επισκέπτης έχει μια ανάγκη, ένα καλά εκπαιδευμένο προσωπικό ξενοδοχείου, θα πρέπει να κάνει τα πάντα για να ικανοποιήσει αυτή την ανάγκη. Αν ένας επισκέπτης παράδειγμα χρειάζεται ένα σαπούνι, το σωστό είναι να του αφήσετε ένα σαπούνι στην πόρτα καλύπτοντας έτσι την ανάγκη. Αυτό όμως που θα ξεπεράσει τις προσδοκίες του πελάτη θα είναι ο υπάλληλος που χτυπάει ευγενικά την πόρτα, συστήνεται και μαζί με το σαπούνι παραδίδει μερικές επιπλέον φρέσκες καθαρές πετσέτες χεριών. Ή αν έχει ζητήσει αφρόλουτρο για το μπάνιο του να του αφήσετε κι ένα μπουρνούζι ή μία έξτρα πετσέτα μπάνιου κι ένα πατάκι μπάνιου.
Αυτός είναι ο εργαζόμενος που θα θυμάται ο πελάτης καλά, ακόμη και χρόνια αργότερα. Είναι λογικό, ότι όταν οι ίδιοι επισκέπτες που έτυχαν αυτής της θετικής διαφοροποιημένης εξυπηρέτησης βρεθούν ξανά στην περιοχή, θα θελήσουν να μείνουν εκεί όπου ο Κώστας ή η Σταυρούλα τους αντιμετώπισαν σαν ένα πολύ σημαντικό πρόσωπο κι όχι σαν βάρος.
Google Reviews
Δεν έχει σημασία τι ρόλο και ποια θέση έχει ο υπάλληλός σας στις λειτουργίες του ξενοδοχείου σας. Από την κουζίνα μέχρι τα πλυντήρια, οι υπάλληλοί σας θα έρθουν κάποια στιγμή σε επαφή με τους επισκέπτες. Με τη σωστή εκπαίδευση, όλοι θα γνωρίζουν το ρόλο τους και πόσο κρίσιμος είναι στη βελτίωση των εσόδων του ξενοδοχείου κάτι που είναι σημαντικό για όλους. Η σωστή στάση των εργαζομένων σας γίνεται η καλύτερη ανάμνηση για τους επισκέπτες σας.
Ακόμα πιο καίριο είναι ότι φεύγοντας θα το μοιραστούν με την οικογένεια και τους φίλους τους και θ’ αφήσουν τις καλύτερες κριτικές στο διαδίκτυο.
Μην ξεχνάτε πως το word of mouth εξακολουθεί να είναι το πιο ισχυρό εργαλείο marketing που έχετε στη διάθεσή σας και στοιχίζει μόνο την καλή διάθεση όλων σας!
Υπάρχουν τόσοι πολλοί δρόμοι για τη λειτουργία ενός ξενοδοχείου. Το να έχετε ένα χαρούμενο και φιλικό προσωπικό είναι μόνο ένα μικρό μέρος της όλης εικόνας.
Η πρότασή μας είναι ν΄ αφιερώσετε χρόνο στην εκπαίδευση όλων των υπαλλήλων σας, από το τμήμα συντήρησης μέχρι το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού, στο πώς ν’ αλληλεπιδρούν με τους επισκέπτες. Η εκπαίδευση δεν είναι ένα γεγονός που γίνεται μία φορά. Εάν χρειάζεται μην διστάσετε να εκπαιδεύετε τους ανθρώπους σας ακόμη και μία φορά την εβδομάδα, ή ανά 15νθήμερο. Να είστε σίγουροι πως τα αποτελέσματα θα είναι τ’ αυξημένα κέρδη που σίγουρα θα καλύψουν τα έξοδα.
Τα χαμόγελα των υπαλλήλων σας προς τους επισκέπτες θα επιστρέψουν ως η καλύτερη κριτική για το ξενοδοχείο σας κι αυτό είναι κάτι που δεν πρέπει ποτέ να παραβλέπετε.
Σας περιμένουμε στην Cokitex για τον ξενοδοχειακό ιματισμό σας. Κλείστε σήμερα το ραντεβού σας για δειγματισμό.
Είμαστε υπερήφανοι γιατί καλύπτουμε τις ανάγκες σας με τις καλύτερες πάντα τιμές της αγοράς, με απόλυτη συνέπεια στην ποιότητά μας, με σεβασμό στην πορεί σας και κυρίως μ’ ένα τεράστιο χαμόγελο που λέει πάντα το Ευχαριστώ μας σε όλους εσάς που μας επιλέγετε εδώ και 30 χρόνια!
Στην MK COKITEX φροντίζουμε για σας.
Δημιουργούμε με αγάπη κι από αγάπη.
Στην COKITEX φροντίζουμε για σας. Δημιουργούμε με αγάπη κι από αγάπη. Κάθε σεζόν έχουμε νέες συλλογές επιλεγμένων λευκών ειδών για το υπνοδωμάτιο, αφράτες πετσέτες και μπουρνούζια για το μπάνιο, απαλές κουβέρτες για το χειμώνα και βαμβακερές πικέ για το καλοκαίρι, μοναδικά τραπεζομάντηλα και ποτηρόπανα για την κουζίνα και ριχτάρια για το σαλόνι.
Φροντίζουμε και τους μικρούς μας φίλους με μοναδικές παιχνιδιάρικες συλλογές σε σεντόνια, πετσέτες και μπουρνούζια.