ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ: ΠΑΣΧΑ & ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
Καταλάβατε για πότε ήρθε ο Μάρτιος;
Είναι κάπως διασκεδαστικό να κοιτάμε πίσω στις προβλέψεις που κάναμε δύο-τρεις μήνες πριν και να βλέπουμε αν εξακολουθούν να ισχύουν ενώ παράλληλα να τις χρησιμοποιούμε για να προετοιμαστούμε για όσα πρόκειται να έρθουν.
Στην αρχή κάθε έτους οι ταξιδιωτικές προβλέψεις γίνονται βάσει πολλών παραγόντων, ακόμη και κάποιων εξωπραγματικών (μας έρχονται συνήθως από το εξωτερικό) όπως ότι οι ταξιδιώτες επιλέγουν μέρη διακοπών βάσει τοποθεσιών που παρακολούθησαν σε αγαπημένα τους σήριαλ!
Ορισμένες από τις πιο κοινές ή προβλέψιμες τάσεις περιλαμβάνουν το “lisness” (ουσιαστικά μια άλλη ονομασία του “bleisure” ταξιδιού), τον μακροπρόθεσμο προγραμματισμό και τις ήσυχες αποδράσεις, ή retreats για ανανέωση κι ευεξία.
Ας επικεντρωθούμε όμως στο εδώ και το τώρα και στην κρίσιμη προτεραιότητα διαχείρισης των μικρών πραγμάτων που θα βοηθήσουν ν’ αυξήσετε όσο το δυνατόν περισσότερο τις κρατήσεις σας το φετινό Πάσχα και καλοκαίρι.
Υποθέτουμε (κι ελπίζουμε!) ότι έχετε όλα τα πασχαλινά σας πακέτα έτοιμα και σε λειτουργία σ’ αυτό το χρονικό στάδιο, οπότε οι συμβουλές μας αυτή τη φορά είναι απλώς πώς να ενισχύσετε αυτά τα πακέτα περισσότερο απ’ οτιδήποτε άλλο. Έχετε ακόμη χρόνο για το καλοκαίρι, οπότε έχουμε συμπεριλάβει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το τι πρέπει να κάνετε για να προετοιμαστείτε γι’ αυτό.
Πάσχα 2024
Ξεκινώντας από το Πάσχα…
Διασφαλίστε ότι τα πακέτα διακοπών που έχετε ετοιμάσει είναι περιεκτικά και προσαρμόσιμα.
Τι εννοούμε;
Γενικά, τα οικογενειακά πακέτα για παράδειγμα, τείνουν να επικεντρώνονται σε μεγάλο βαθμό σε μια “τυπική”, κλασική πια οικογενειακή μονάδα μητέρας/πατέρα και δύο παιδιών συνήθως κάτω των δώδεκα ετών. Καιρός είναι να φροντίσετε τα οικογενειακά πακέτα να είναι διαθέσιμα και σε μονογονεϊκές οικογένειες με παιδιά αλλά και σε μη “τυπικές” οικογενειακές μορφές όπως 2 ενήλικες, 1 παιδί κάτω των 12 ετών και 1 παιδί άνω των 12 ετών.
Γνωρίστε το κοινό σας κι εκμεταλλευτείτε τα δυνατά σας σημεία
Στο σημερινό οικονομικό κλίμα με όλες τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητα οι επισκέπτες σας, ένα είναι σίγουρο: αναζητούν ειδικές προσφορές για να μπουν στη διαδικασία να αγοράσουν ή να κλείσουν τις διακοπές τους. Αφιερώστε χρόνο για να σκεφτείτε τι θα έψαχνε ο ιδανικός σας επισκέπτης (το target group σας) και πώς μπορείτε να το προσφέρετε.
Extras
Εάν δεν μπορείτε να προσφέρετε ένα all-inclusive πακέτο, βεβαιωθείτε ότι τα extras του καταλύμματός σας είναι διαθέσιμα κατά τη διαδικασία της κράτησης όπως για παράδειγμα το πρωινό. Με αυτόν τον τρόπο, όσοι κάνουν κρατήσεις με γνώμονα τον προϋπολογισμό τους μπορούν να τα προσθέσουν στη διαμονή τους και να μπορούν να υπολογίσουν εκ των προτέρων τις δαπάνες τους.
Κρατήστε την αποκλειστικότητα των κρατήσεων
Όλες οι πασχαλινές ειδικές προσφορές θα πρέπει να είναι μόνο για απευθείας κρατήσεις. Αυτό θα μειώσει τα έξοδα προμήθειας των online travel agents, θα κάνει ακόμη πιο προσιτά τα πακέτα σας και είναι σίγουρο πως θα οδηγήσει τους επισκέπτες σας να επιστρέψουν ξανά σε σας.
Και τώρα, προετοιμασία για το καλοκαίρι του 2024…
Μπαίνουμε στην πράξη
Καλό είναι να οργανώσετε τις καλοκαιρινές διαφημιστικές σας καμπάνιες το αργότερο μέχρι τα μέσα Απριλίου. Προετοιμάστε ανάλογα το περιεχόμενο του website σας κι ενημερώστε βασικές κατηγορίες του για να δείχνει και να είναι «ζωντανό», όπως:
- Tοποθεσία
- Δραστηριότητες που μπορεί να κάνει ο επισκέπτης
- Ιστορία πίσω από την εκκίνησή σας και τη λειτουργία του καταλύμματός σας
- Μενού του εστιατορίου (αν διαθέτετε), συμπεριλαμβανομένων των μενού που είναι φιλικά προς τα παιδιά
- Σελίδες αναψυχής , διασφαλίζοντας ότι οι ώρες λειτουργίας της πισίνας (αν διαθέτετε) και άλλων εγκαταστάσεων (πχ γυμναστήριο) να είναι ενημερωμένες
- Συχνές ερωτήσεις (FAQ) που θα δίνουν απαντήσεις στους επισκέπτες και θα αποσυμφορήσουν το τηλεφωνικό σας κέντρο
Μην ξεχνάτε ότι η περιοχή που δραστηριοποιήστε διαθέτει σίγουρα ενδιαφέροντα σημεία που αξίζει να τα προτείνετε στους ταξιδιώτες. Κάθε ένα -μικρό ή μεγάλο αξιοθέατο ή ακόμη και μια επιχείρηση με τοπικά προϊόντα που θα τους προτείνετε θα προσθέσει όμορφες αναμνήσεις στη διαμονή τους. Μελετήστε κάθε δραστηριότητα που αξίζει κι ελάτε σε επαφή με τους αρμόδιους της τοπικής κοινωνίας γιατί όλα έχουν σημασία και μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο για σας και τους ταξιδιώτες που σας εμπιστεύονται.
Εργαζόμενοι …ταξιδιώτες
Όπου κι αν είναι το ξενοδοχείο σας -ειδικότερα αν είστε σε κάποια πόλη- να θυμάστε πως ανά πάσα στιγμή θα χρειαστεί να φιλοξενήσετε κι εργαζόμενους νομάδες. Αυτή η κατηγορία επισκεπτών αναζητά οργανωμένους χώρους εργασίας (ή έστω work stations εντός δωματίων), προσφορές λόγω μακράς διαμονής και προνόμια για το εστιατόριο και το μπαρ. Οι workationers (μία από τις πολλές νέες ορολογίες για όσους εργάζονται συνδυάζοντας διακοπές) είναι πιο πιθανό να κάνουν το “workation” τους το καλοκαίρι, όταν ο καιρός είναι στα καλύτερά του. Προσπαθήστε να είστε δημιουργικοί όταν οργανώνετε τα πακέτα τιμών ειδικά γι’ αυτή την ομάδα ταξιδιωτών.
Ψηφιακή μετάβαση(Digital Tools)
Σας το λέμε συχνά πυκνά μέσα από τα blogs μας κι αν δεν το έχετε λάβει σοβαρά υπόψη σας, παρακαλούμε να μην το καθυστερείτε και να οργανωθείτε βάζοντας τα ψηφιακά εργαλεία στην επαγγελματική σας καθημερινότητα. Είναι σίγουρο πως θα βοηθήσουν στην απόδοση του ξενοδοχείου σας, ανεξάρτητα από την εποχή του έτους.
Παράλληλα, η αυτοματοποίηση εξακολουθεί να είναι η κύρια λέξη του ξενοδοχειακού κλάδου.
Υιοθετείται σε όλους τους τομείς – e-mail marketing, keyless check-in (ανοίγουμε τα δωμάτια χωρίς κλειδί αλλά με κάρτα) , τα chatbots για συζήτηση μέσω του website και φυσικά η χρήση των SoMe(social media) όπου είναι σημαντικό να διοχετεύετε περιεχόμενο των δραστηριοτήτων σας στα κοινωνικά δίκτυα.
Υστερόγραφο
Ετοιμαστείτε για κάθε εποχή του χρόνου χωρίς να επαναπαύεστε. Το ξενοδοχείο, το κατάλυμμά σας όποιου μεγέθους, είναι ένας ζωντανός οργανισμός που χρειάζεται «τροφή» για να ζήσει και ν’ αναπτυχθεί σε όλους τους τομείς.
Η Cokitex είναι δίπλα σας με πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας φροντίζοντας όλους εσάς τους πελάτες συνεργάτες μας προμηθεύοντάς σας με τον καλύτερο εξοπλισμό για τα δωμάτια, τα μπάνια, την πισίνα, το εστιατόριο.
Ολόλευκα, αφράτα παπλώματα, παπλωματοθήκες, υπέρλευκα λευκά βαμβακερά σεντόνια, μαξιλαροθήκες, κουβέρτες, κουβερλί, προστατευτικά στρωμάτων και μαξιλαριών και μαξιλάρια για τα δωμάτια.
Πετσέτες, μπουρνούζια και πατάκια μπάνιου, ακόμη και τραπεζομάντηλα για το εστιατόριό σας.
Σας περιμένουμε για δειγματισμό κατόπιν ραντεβού.
Είμαστε υπερήφανοι γιατί καλύπτουμε τις ανάγκες σας με τις καλύτερες πάντα τιμές της αγοράς και κυρίως με απόλυτη συνέπεια στην ποιότητά μας.
Που θα βρείτε τα είδη Cokitex:
Για χονδρική επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ. 2108328200 και μέσω email mk@cokitex.gr
Για λιανική επισκεφθείτε τα eshops: blancdeblanc.gr, inde.gr, maizona.gr, getcozy.gr, casastock.gr, homecollection.gr, paivanashome.gr, viviana.gr
Στην MK COKITEX φροντίζουμε για σας.
Δημιουργούμε με αγάπη κι από αγάπη.
Στην COKITEX φροντίζουμε για σας. Δημιουργούμε με αγάπη κι από αγάπη. Κάθε σεζόν έχουμε νέες συλλογές επιλεγμένων λευκών ειδών για το υπνοδωμάτιο, αφράτες πετσέτες και μπουρνούζια για το μπάνιο, απαλές κουβέρτες για το χειμώνα και βαμβακερές πικέ για το καλοκαίρι, μοναδικά τραπεζομάντηλα και ποτηρόπανα για την κουζίνα και ριχτάρια για το σαλόνι.
Φροντίζουμε και τους μικρούς μας φίλους με μοναδικές παιχνιδιάρικες συλλογές σε σεντόνια, πετσέτες και μπουρνούζια.